معتبرترین شرکت گاز و باند در اصفهان

//معتبرترین شرکت گاز و باند در اصفهان

عادل نوین سپاهان ، معتبرترین شرکت گاز و باند در اصفهان

محصولات گاز و باند در صورتی که از کیفیت خوبی برخوردار باشند و توسط یک شرکت مجاز و معتبر تولید شوند ،  هم در سهولت کار جراحان و هم در صحت و سلامت بیماران دخیل خواهند بود. شرکت گاز و باند عادل نوین سپاهان به عنوان شرکت منتخب گاز و باند در اصفهان مطرح بوده و  از تخصصی ترین مراکز تولید کننده گاز و باند در کشور می باشد.

محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک و به روز دنیا تولید می سازد. شرکت گاز و باند عادل نوین در اصفهان با خرید ماشین آلات و اخذ مجوزها و همچنین تأییدیه های مختلف از ارگان های ذیربط، فعالیت خویش را در راستای تولید برخی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی مصرفی آغاز نموده است. این شرکت با به کارگیری نیروهای متخصص و مجرب و آزمایشگاه های مجهز، تخصصی ترین تحقیقات و بررسی ها را بر روی مواد اولیه شرکت پیاده ساخته و باکیفیت ترین محصولات را روانه بازارهای داخلی و خارجی نموده است.

کنترل دقیق کیفیت و انجام آزمایشات فیزیکی و شیمیایی و اثر بخش بر روی تولیدات این مرکز سبب گشته تا محصولات تولیدی این شرکت دارای نشان استاندارد ملی ایران و استاندارد های بین المللی خاص تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی ( ایزو ۱۳۴۸۵)، استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت (ایزو ۹۰۰۱) و پروانه ساخت از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و درمان گردند. در حال حاضر کلیه مراحل تولید در شرکت گاز و باند عادل نوین سپاهان، از قبیل بافت و تکمیل پارچه، شستشو و سفید گری پارچه، بسته بندی و تکمیل محصول نهایی با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات این حوزه و مدرن ترین تجهیزات انجام می گیرد.

 

شرکت گاز و باند

شرکت گاز و باند عادل نوین سپاهان

شرکت گاز و باند عادل نوین سپاهان

حضور منابع انسانی متخصص و استفاده از دانش زبده ترین اساتید باعث شده است تا شرکت گاز و باند عادل نوین تبدیل به پیشروترین شرکت در تولید و عرضه گاز و باندهای استاندارد و مطابق با موازین جهانی گردد. تولید گاز و باند در شرکت عادل نوین سپاهان منطبق با استانداردهای جهانی و با استفاده از بروزترین ابزارآلات تخصصی انجام می‌پذیرد. در این شرکت، استانداردهای جهانی، در تمامی مراحل تولید، بسته بندی و عرضه گاز و باند رعایت می شود. پیاده سازی استانداردهای جهانی به ویژه در مرحله عملیات تکمیل پارچه تنزیب که از مهمترین و حیاتی ترین مرحله تولید انواع گازهای جراحی استریل و غیر استریل است با تأکید دوچندان صورت می پذیرد. تأکید بر رعایت اصول استاندارد در این مرحله از آن روست که حدود ۶۰ درصد از برجسته ترین پارامترهای مورد تأکید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، می بایست در همین مرحله برآورده شود.

مدیریت شرکت گاز و باند عادل نوین سپاهان با توجه به اهمیت حیاتی و بالای محصولات یکبار مصرف پزشکی در حفظ سلامت و بهبود روند آن، اقدام به تولید زنجیره ای این محصولات در شرکت خویش نموده است.  در این راستا کلیه مراحل تولید گاز و باند از بافندگی و سفیدگری پارچه تا تولید، بسته بندی و عرضه این محصولات زیر نظر کارشناسان کیفی و در خود شرکت انجام می پذیرد. طی تمامی فرآیدهای تولید، بسته بندی و عرضه گاز و باند در شرکت عادل نوین اصفهان، سبب ارتقاء سطح کیفی محصولات، کسب رضایت مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان عزیز و ارجمند گشته است. عمده ترین محوصلات تولید شده در این شرکت عبارتند از: گاز طبی استریل، انواع گاز طبی غیر استریل (ساده، نخدار، لانگ گاز، دندانپزشکی، گراف)، انواع باند (ساده زخم بندی، سوختگی ساده، سوختگی کشدار، کشی ارتوپدی، کنار بافته).

 

شرکت گاز و باند در اصفهان

عادل نوین سپاهان معتبرترین شرکت گاز و باند در اصفهان

استاندارد های مهم شرکت گاز و باند در اصفهان

استانداردهای پیاده شده در شرکت باند و گاز عادل نوین سپاهان مبتنی بر جدیدترین استانداردهای جهانی تولید باند و گاز استاندارد است. حضور منابع انسانی متخصص و استفاده از دانش زبده ترین اساتید باعث شده است تا شرکت گاز و باند عادل نوین بدل به پیشروترین شرکت در تولید و عرضه گاز و باندهای استاندارد و مطابق با موازین جهانی گردد. جهت آشنایی با محصولات این شرکت و استانداردهای پیاده شده در این مرکز، خوانش مطالب آتی توصیه می شود.

بافت گازهای استریل تولید شده در این شرکت، از الیاف پنبه ای و کاملاً طبیعی است. این محصولات پیش از سترون شدن (استریل)، به خوبی شست و شو داده شده و عاری از هر گونه مواد شوینده صنعتی و ناخالصی های دیگر می شوند. زیرا وجود هر گونه ناخالصی در گاز و باند سبب التهاب و ایجاد عفونت در زخم ها می شوند و روند بهبود زخم بیمار را به تعویق می اندازند. کاربران گازها توجه داشته باشند که صرف سفید بودن محصولات، نمی تواند حاکی از صحت کیفیت و استریل بودن آنها باشد.

در صورت نیاز به استفاده از گازهای استریل بهتر است به نکات درج شده در بخش زیر که از سوی کارشناسان شرکت باند و گاز عادل نوین در اصفهان  گرداوری شده است، توجه فرمایید. (این نکات را قبل از استفاده از گاز بررسی نمایید و در صورت نبود هر یک از آنها، از استفاده گاز و پوشاندن زخم توسط آن خودداری نمایید. موارد ذکر شده در بخش ذیل، از نکات مهم در انتخاب گاز استریل برای درمان بیمار و بهبود زخم های ایجاد شده هستند.)

  1. عاری بودن از هرگونه ناخالصی
  2. استفاده از روش استریلیزاسیون (اشعه گاما در انرژی اتمی)
  3. توجه به PH گاز استریل
  4. توجه به مجوزهای سازمان استاندارد
  5. توجه به پروانه ساخت وزارت بهداشت که می بایست بر روی پاکت گاز استریل درج شده باشد.
  6. توجه به ایزوهای دریافت شده که معمولاً بر روی بسته بندی و پاکت گاز ثبت شده است.

کاربرد گاز معمولاً پوشاندن و پانسمان انواع زخم پس از سترون کردن است. گازها از نظر شناسایی و رادیوپک بودن به دو نوع ساده و خط دار تقسیم می‌شوند. ابعاد گازها ۱۰ در ۱۰ سانتی متر است و عموماً در اتاق عمل کاربرد بالایی دارند. نوع مواد بکار رفته در گازها نیز متفاوت است؛ برای مثال در گازهای وازلینی به دلیل آنکه این گازها برای پانسمان سوختگی به کار می روند از وازلين جهت چرب شدن استفاده شده است. گاز وازلین به دلیل چرب بودن اندکی از چسبندگی خود را از دست می دهد و در قیاس با سایر گازها، کمتر به زخم می چسبد.

گازهای مورد استفاده در اتاق عمل، گاز خط دار هستند. این محصولات به دلیل داشتن یک نخ حاجب، در مواردی که گاز در موضع جراحی جا می‌ماند، در رادیوگرافی، خود را نشان می دهند و یافتن آنها ساده تر است.

گازهای پانسمان استریل یکبار مصرف پس از عاری شدن از هر گونه مواد زائد در مرحله تکمیل شستشو با روش اتلین اکساید در محل تولید و یا به روش پرتونگاری (اشعه گاما) در سازمان انرژی اتمی، استریل شده و توسط داروخانه ها برای مصرف در منازل، مطب ها و اورژانس عرضه می شوند.

۱۳۹۶-۹-۱۹ ۰۷:۲۹:۴۹ +۰۰:۰۰