آشنایی بیشتر با شرکت گاز و باند عادل نوین سپاهان

//آشنایی بیشتر با شرکت گاز و باند عادل نوین سپاهان

 شرکت گاز و باند عادل نوین سپاهان

شرکت گاز و باند عادل نوین سپاهان پیشگام در تولید و فروش انواع گاز و باند، سال هاست خدمات خود را با رعایت موازین و استانداردهای جهانی به جامعه ی پزشکی و هم میهنان عزیز در اصفهان و دیگر شهرهای کشور عرضه می نماید. تواناترین و مجرب‌ترین کارشناسان در این شرکت به همکاری فراخوانده شده اند تا عرضه کننده ی بهترین ها باشند. اکنون شرکت گاز و باند عادل نوین به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح بوده و موفق به ارائه ی بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است. این مرکز در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در ارائه ی گاز و باند با کیفیت مرتفع سازد.
کارشناسان فنی شرکت گاز و باند دارای مدارک بین‌المللی در زمینه‌ ی تولید گاز و باند می باشند. خدمت‌رسانی به مشتریان و پیگیری مشکلات آن‌ها توسط مدیریت این مجموعه به شدت مورد نظارت و کنترل قرار می‌گیرد؛ از همین رو پرسنل این شرکت ملزم به رعایت استانداردها در تولید گاز و باند بهداشتی می باشند. هدف ما جلب رضایت تک تک مشتریان گرامی می باشد. از همین رو در صورت بروز کوچکترین مشکل و یا نارضایتی از محصولات شرکت عادل نوین می توانید مراتب را از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در میان بگذارید. نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان به سرعت بررسی شده و در پیشبرد اهداف شرکت و ارائه ی خدمات با کیفیت بهتر به کار گرفته خواهد شد.

کیفیت خدمات در شرکت گاز و باند

کیفیت و رعایت استانداردها حرف اول را در تولید کالاها و تجهیزات پزشکی می زند. چه بسیارند مراکزی بدون آگاهی از حساسیت تولید گاز و باند اقدام به تولید این کالا کرده و جان انسان های بسیاری را به خطر می اندازند. اطلاع رسانی و درخواست از مسئولین ذی ربط اعم از اداره ی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، وزارت بهداشت و آموزش پزشکی و نیز سازمان بازرسی جهت انجام بازرسی های منظم و شناسایی مراکز غیر مجاز و توقف تولید در این مراکز، کمک شایان ذکری به جامعه ی بهداشت و درمان خواهد نمود.

همچنین اجباری کردن استاندارد کالا و نیز تضمین رعایت اصول و استانداردها در شرکت گاز و باند ضروری می باشد. همان گونه که مستحضر هستید گاز و باند تماس مستقیم با خون و زخم بیمار دارد. از این رو کوچکترین بی دقتی در مراحل تولید، به قیمت جان انسان ها تمام خواهد شد. شرکت گاز و باند عادل نوین تمامی استانداردها را در جهت ارائه ی گاز و باند استاندارد و بهداشتی به کار بسته است. بالابردن سطح کیفی خدمات از طریق کنترل کیفیت کالای تولید شده، برگزاری کلاس های آموزشی در سیکل های مختلف برای کلیه ی پرسنل، بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، برخی از اصولی می باشند که در تولید گاز و باند بهداشتی به کار بسته ایم.

گاز

کیفیت شرکت عادل نوین

شرکت عادل نوین سپاهان با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خود عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در شرکت عادل نوین سپاهان گردند.
شرکت عادل نوین سپاهان به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان، یکی از به‌روزترین و متعهدترین مراکز تولید کالای پزشکی می باشد که موفق به کسب حداکثر میزان رضایت مشتریان و همکاران خود گشته است؛ دلیل این امر پایبندی به اصول و قواعدی است که در بسیاری دیگر از مراکز نادیده گرفته شده و توجهی به آن‌ها نمی‌شود. مشتری مداری، تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل، هزینه ی مناسب کالاها و … برخی از این اصول می باشد.
شرکت باند و گاز عادل نوین سپاهان دارای نشان استاندارد سیستم مدیریت کیفیت و پروانه ساخت از اداره کل وزارت بهداشت و درمان است . این امر خود نشان از کیفیت تولیدات این مجموعه دارد.
این شرکت تمامی قوانین و استانداردهای ملی و جهانی را نظیر ISO 9001-2008 و ISO13485-2012 در تولید و فروش گاز و باند بهداشتی به کار بسته است.

با مطالعه ی پیشینه ی خدمات شرکت گاز و باند عادل نوین سپاهان، پی به خدمات متمایز این شرکت خواهید برد. در تمامی مراحل تولید، کادر کنترل کیفی به بررسی کالاها می پردازند و در صورت هر گونه مغایرت با استانداردها، کالای مورد نظر در هر مرحله از تولید که باشد حذف خواهد شد.
در صورتی که هر گونه پرسش یا ابهامی در خصوص مراحل تولید گاز و باند و استانداردهای بهداشتی تولید این کالا دارید، می توانید پرسش های خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. پرسنل شرکت باند و گاز عادل نوین همواره پاسخگوی شما خواهند بود.

گاز و باند استاندارد

خدمات شرکت گاز و باند عادل نوین

فعالیت های شرکت گاز و باند عادل نوین سپاهان شامل حوزه های مختلف تولید کالای پزشکی می شود. جهت تولید هر کالا مراحلی در نظر گرفته شده و در انتهای هر مرحله کالاها به اتاق کنترل کیفیت ارسال خواهد شد. خدمات این شرکت را می توان به چند دسته تقسیم نمود. در این بخش لازم می دانیم به ذکر برخی از خدمات شرکت گاز و باند عادل نوین سپاهان بپردازیم.

تولید انواع گاز جراحی و استریل

کارشناسان، مراحل ذیل را جهت تولید گاز جراحی و استریل دنبال می کنند.
– خام پیچی
– شستشو و سفیدگری
– تکمیل پارچه
– برش
– بسته بندی

تولید انواع گاز طبی و غیر طبی

– گاز طبی استریل
– گاز غیر استریل ساده و نخ دار
– لانگ گاز غیر استریل
– گاز وازیله ی استریل
– گاز توپی
-گاز طبی دندان پزشکی

تولید انواع باندهای طبی شامل

– باند زخم بندی
– انواع باند کشی
– باندهای کنار بافته
– باند پانسمان و سوختگی

تولید پنبه هیدروفیل بهداشتی

مراحل تولید پنبه ی هیدروفیل عبارتند از :
– حلاجی پنبه خام
– شستشو ، سفیدگری وتکمیل پنبه خام
– خشک کردن
– حلاجی پنبه تکمیل شده
– بسته بندی

۱۳۹۶-۹-۲۲ ۱۲:۴۶:۲۵ +۰۰:۰۰